onsdag 30 september 2009

Tack. (inkl. Ångest XIV.)

Det blev en bra födelsedag. Av finnarna fick vi bubbel och jag fick Kosken. Sen fick jag tårta på Kungsholmen. Sen fick jag äga Spotify (nästan) hela kvällen. Sen fick jag öl på Movitz. Och mat på McDonalds. Dessutom fick jag en näshårstrimmer av “Fantomen” som jag ser fram emot att prova imorgon. Men bäst var ändå att bli väckt av mammas dagisbarn sjungandes “Vi gratulerar”. Och alla SMS. Så skönt att Dalle kommer ihåg en.

Efter nattbussen blev det lite ångest. Klev av vid fel hållplats. Insåg att jag inte hade några lakan i sängen. Och att jag inte fått det jag önskade mig mest av allt.

Ångest XIV. 090930. 02:42AM. Högdalens bollplan (grus).

Men grusplaner är fina om natten. Imorgon är det onsdag. Då är jag 30+. Sov gott.

Inga kommentarer: