torsdag 11 juni 2009

Försöker

Jag försöker tänka på annat.
Jag försöker blicka framåt.
Jag försöker se fördelarna.
Jag försöker fundera på ny möblering.
Jag försöker sova om natten.
Jag försöker sova i sängen.
Jag försöker få i mig tillräckligt med mat.
Jag försöker att inte dricka för mycket alkohol.
Jag försöker att fokusera på jobbet.
Jag försöker att glömma.
Jag försöker att gå vidare.
Jag försöker inbilla mig att det var för det bättre.
Jag försöker låta bli att lyssna på The Field Mice.
Jag försöker tycka att jag är bra.
Jag försöker tycka att jag är snygg.
Jag försöker tycka att jag förtjänar bättre.
Jag försöker se mig lycklig i en nära framtid.
Jag försöker se mig lyckad i en avlägsen framtid.
Jag försöker se en poäng med mig själv.


Men det går inte. Jag saknar henne så mycket. Trots allt som hänt.

1 kommentar:

Sofi sa...

Du, jag visste inte. Du är ju en as fin kille!! Tråkigt för dig att allt känns skit men jag förstår det!
Freddie Wadlings version är ju såå stark, vi så ju honom i Scandinavium, jag grät floder.

Ta hand om dig!