torsdag 30 juli 2009

Fuck. Kill. Marry.

Det blev en trevlig kväll. Nykter. Fantastisk musik. Moofish Catfish framstår som ett av de bästa banden just nu. Kunde jag inte tro när jag såg dem första gången live på Landet. Då var det otight. Men det är det ju ganska ofta på Landet. Ring Snuten! var också riktigt bra. Palpitation grymma som vanligt även om jag börjar känna att jag sett dem lite för ofta på senaste. Kajsa Grytt gjorde ett gott jobb, även om mycket tyvärr försvann i den pladdriga publiken. Jävla stockholmare.

Sällskapet var onyktrare än vad jag var och ville leka morbida sex-lekar.

Imorgon fortsätter festivlandet. Även då på Southside. Då spelar King Kong-bekantingarna Tafra och Johan Hedberg tillsammans med britten MJ Hibbet och jänkarna Let's whisper.



Micromackorna är nu slut. Måste sova.

Inga kommentarer: