måndag 27 juli 2009

Flow.

Det flyter på bättre nu. Såg precis Zlatan vandra runt på Camp Nou i FC Barcelonas färger. Det var stort. Min största fotbollsidol sedan Jensa Gustafson i Bajen spelar nu i ett lag jag har varma känslor för. Och jag blir glad. Precis som Åsa Linderborg.

Flytet jag rider på just nu gör mig större. Jag har det roligt. Jag känner mig inte ensam. Jag börjar få idéer för framtiden. Det ljusnar kanske?

När jag (förhoppningsvis) inom kort åter träder ut på banan i full prakt och med mina gamla kläder ivuxna förväntar jag mig ett mottagande likt det Zlatan fick idag. Det är jag fan värd.




Bara jag inte är Eto'o. Han som alla verkar glömt bort.

6 kommentarer:

Kakan sa...

BARCA!!!!!!

Micke sa...

Zlatan!!!

Kakan sa...

Nej! BARCA!!!!

Micke sa...

Varför välja?

Kakan sa...

Nä, det e klart. Behövs ju inte nu... Bara det att jag vart Barca-fan sen 2001 sen jag bodde där... Det va allt.
PYRE!

Micke sa...

Jag har varit Barca-fan sen 2001 när jag bodde där. Om än bara i två nätter.