torsdag 15 oktober 2009

Skribent II och Page Three Girl.

Idag landade ett nytt nummer av Folket i Bild/Kulturfront på min hallmatta. Jag har återigen medverkat. Denna gång med en intervju med popmusikern och brevbäraren Erik de Vahl. Ett kort samtal om musik och politik.

P8025262                       Erik de Vahl live på Cosy Den-festivalen i augusti. 

Annan fin läsning i nya numret är bland annat ett rikligt illustrerat reportage om läget i Nepal av Martin Schibbye och Jonas Gratzer. Dessutom intervjuer med skribenten och författaren Lena Sundström, serietecknaren  Henrik Bromander och barnneurologen David Henley som vittnar om den psykiska ohälsan bland barnen på Gazaremsan. Det finns dessutom en intervju med undertecknad. Jag är nämligen “Månadens medarbetare” eller som jag hellre kallar det: numrets Page Three Girl. Bara det är värt en prenumeration!

P6294955                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Min “slampiga” Page Three-bild. (Från Svikis Camping i juni.) Foto: okänd, men antingen Åskan eller John Pekkari.

Inga kommentarer: