måndag 15 december 2008

Det blir aldrig bättre än så här


Imorgon är det premiär för Tove Jansson-kabarén Det blir aldrig bättre än så här jag är med i. Jag sköter musiken när orkestern och vokalisterna är lediga. Jag kommer spela mest finsk tango, men det blir även fado, chansons, latino-tango, schalger och lite indie. Och om nån råkar vara i danstagen har jag ett litet lager med finsk dansant rock/pop också. Kanske en svängom till mina favoriter Ultra Bra (Finlands motsvarighet till La Casa Azul!) eller kanske nån låt med Juice Leskinen (bilden).


Vi kör tisdag och onsdag på Tantogården på Södermalm. Dörrarna öppnar 19.00 och det kostar endast en hundring. Vill man vara säker på att komma in bokar man biljett genom att maila till kabaretkonstellationen@live.se eller så ringer man och talar in namn och antal biljetter på 076-2884580 (telefonsvarare). All info finner ni på Kabaretkonstellationens MySpace-sida.



Inga kommentarer: