måndag 23 november 2009

Sammanfattart!

DSC01652

Torsdag: Debaser Slussen. Europavox-festival. Konstig EU-finansierad tillställning, eller är det bara jag som är konspiratorisk och skeptisk till allt som har anknytningar till EU. På bilden spelar norska The New Wine. Efter det spelade James Yuill. Sen var det nåt belgiskt också tror jag, men då gick jag.

Fredag: Debaser Slussen. Spelade skivor. Såg fina spelningar med Harvey Williams och Kommun (som gästar pop songs #3 i Malmö i helgen). Innan Debaser var jag på julfest på mitt extraknäck. En helt regular julfest som till viss del hamnade i ett annorlunda skimmer idag då jag läste en etnografisk forskningsrapport från en reklambyrås julfest i USA med titeln You asked for it: Christmas at the Bosses Expense. Innan julfesten klippte en vänlig frisör av allt mitt hår.

DSC01661

Lördag: Jag åkte till Farsta och deltog i ett torgmöte i Kommunistiska Partiet arrangerade. Solen sken över Stockholm, men vid tunnelbanan i Farsta var det skugga och blåst. Kallt. Sen åkte jag hem och sov.

DSC01665

Lördag: Jag skulle åka till Debaser Slussen för att spela skivor. Såg en same i Högdalen för första gången.

DSC01666

Lördag: Vi spelade skivor på Debaser Slussen.

DSC01669

Lördag: Vi presenterade en avskalad showcase-spelning med Parker Lewis på Debaser Slussen.

DSC01671

Lördag: Flera goda vänner dök upp på Debaser Slussen. Ovan syns två av dem.

Söndag: Jag har inte varit på Debaser Slussen idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

det är bara du