torsdag 12 november 2009

Oslo.

I somras var jag i Oslo. Det var roligt. Bland annat var jag på en bokreleasefest. Det finns det bevis på:

Boken hette Roskilde. Det var en festivalskildring av Linn Strømsborg som Flamme Forlag gav ut. Skulle gärna läsa den, men 249 norska är inte direkt studentanpassat. Flamme har också en singelklubb, inte skivor eller dating, utan tunna böcker som man kan prenumerera på. Det gillar jag.

På releasefesten bestod underhållningen (som ni sett i klippet) av en minifestival. Fyra band spelade på en timme. Två var bra, Hiawata! och My Little Pony. Ett var ok. Och ett var uselt. Jag brukar inte slänga mig med sågningar, men bandet Tim var verkligen klassiskt dåliga. Trots att de var författarens favoritband.

Jag fotade lite med min mobil:

DSC00983 DSC00982 DSC00986 DSC00988DSC00989

Inga kommentarer: