måndag 23 februari 2009

Sliten

Det blev en söndag i sängen. Måndagen känns slitsam och tung, men ändå glädjande. Precis som jag hoppades och trodde i förra inlägget så blev det dubbla tummar upp i lördags. Storslagen premiärsuccé för Apberget samtidigt som Brynäs tog ytterligare ett tryggt steg mot slutspelet.

"Fullpoängare mot Djurgården" - Brynäs' hemsida

Med detta som bakgrund är det klart att premiärfesten blev enormt trevlig och lyckad. Olle i ensemblen visade sig vara leksing (och bekant med Peter Nolander) och jag råkade slå vad om 500 kr med herr Wolf om att Brynäs slår Frölunda i ett eventuellt slutspelsmöte. Och ändå var det en fantastisk afton...

Störst var kanske ändå att Mr Ljussättare Anton komplimerade min egenhändigt designade ljusramp bredvid baren...



Nu ska jag snart se min handledare samtala med America Vera-Zavala om communityteater på Kulturhuset Blå Ställets berättarcafé. Men först lite mer catering-rester...

Inga kommentarer: