torsdag 16 juni 2011

Ikväll: Jag spelar plast på Bonden hos Happy Ever Efter

Jag spelar plattor tillsammmans med Michelle och Josef (Navet/Dirty Days) på gamla klassiska Bonden. Live spelar: Light Vibes. Fri entré i bästa King Kong-anda!!!
Läs mer på Facebook.

Det var faktiskt på Bonden jag gjorde min publika DJ-debut för en herrans massa år sedan. Mina King Kong-kollegor Anders och Andreas gick då under namnet A&A och hade en liveklubb där som de kallade Downtown (det här med namn på klubbar verkar inte vara våran grej, även om Downtown nog är snäppet värre än King Kong). Jag har kvar en CDR från den allra första kvällen. De innehåller låtar med: Lali Puna, Brighter, Comet Gain, Action Biker, Belle and Sebastian, Baxendale, Cordory Utd., Go-Betweens, Pipas, Camera Obscura, Aislers Set, Aerospace, All Girl Summer Fun Band, Anorak Girl, Bearsuit, BMX Bandits, Bug Eat Books, Compute, Freezepop, Girls At Our Best, Kings of Convenience, Tender Trap, Maybellines och Jens Lekman. Tänker spela alla dessa ikväll.

Fuck Me I'm Twee.

Inga kommentarer: