söndag 4 oktober 2009

Lugnet lägger sig.

Det har inte bloggats som det brukar. Det är bra. Det betyder att jag inte sitter och häckar framför datorn allt för mycket. När jag ser tillbaka på den senaste veckan blir jag nästan lite rädd. Har inte varit många sekunder ledigt. I måndags började en ny kurs i skolan och jag kollade på handboll. Tisdag till fredag har det förberetts och roddats inför den studentkonferens som ägde rum på skolan. I tisdags fyllde jag år och firades. I onsdags spelade vi skivor. I torsdags var jag hos doktorn med min trasiga axel och sen softhängdes det på Knivsöder. I fredags var det doktorn igen och sen jubileumsbaluns på skolan med roddning, konsert och komik. I lördags var det en heldag på Sjöhästen inför, under och efter King Kong. Och däremellan lyckades jag klämma in en hockeymatch med öl och Gammeldansk på Hovet. Idag Sjöhästen igen. Sen fotboll på tv. Sen skrev jag en intervju till Fibban. Nu är allt klart. Känns bra. Bäst kändes som vanligt King Kong. Två fantastiska spelningar (Strawberry Fair och The Mare). Smocktjockt dansgolv. En rolig installation på scenen. Massor med bekanta. En som heter Mattias hade en kastanj i munnen. Glädjande besök från Manchester och Sala. King Kong är mitt andra hem.

Imorgon börjar en ny vecka. Då ska det börjas planeras nya stordåd. Kommande helg spenderas i Västmanland. Hoppas det är 30+ på Sala Stadshotell.

Snart åker jag till Barcelona också. Känns bra.

Lite glad är man mitt i all olycka.

DSC01477 Bror spelar handboll.

DSC01483  Nordiska studenter har workshop. Jag övervakar.

DSC01491  Västmanlänningar på Lilla hotellbaren i onsdags.

DSC01494  Organisk spellista.

DSC01507 The Mare live på Club King Kong.

DSC01505  Strawberry Fair live på Club King Kong.

Inga kommentarer: